lördag 1 juni 2013

Berondeframkallande

I dag bar det av till Trelleborg igen, till lördagsloppis hos Karlssons Auktioner. Jag hade fjärilar i magen eftersom det kräver sin kvinna att slåss om de bästa fynden. Men jag behövde inte oroa mig, det räckte och blev över till alla som var där.  I dag hade vi vänner med oss och det var första gången som de var där, men de vill dit igen förstås. Den här loppisen blir ett beroende, längtar redan och fasar samtidigt inför nästa gång.
I dag siktade jag mest in mig på saker som jag ska använda för att gjuta betong i, så det blev bakformar, stora plastkrukor och lite andra saker som jag har tänkt att dekorera med. Och så hade jag lyckan att hitta fler fina träskulpturer och den här gången tog jag så många jag orkade bära. Behöver jag säga att bilen var full när vi åkte hem?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar