torsdag 26 september 2013

Det snurrar

Efter semestern har tiden gått så fort, det har varit för mycket. Det nästan snurrar i mitt huvud när jag tänker på det. Som att åka karusell. Hit och dit. Upp och ner. Runt, runt... Det är därför jag inte har varit så flitig här på bloggen. Jag har liksom inte haft så mycket tid eller ens orkat tänka på vad jag skulle kunna lägga upp här och berätta om. Jag har knappt ens varit på en loppis. Det säger en del. Det är tur att bilderna blir som minnesskärvor.

Att jag blev påmind om hur snyggt det är med kombinationen brunt/blått när jag var på  en stadspromenad med äldste sonen, bara han och jag.

Att det har varit underbart väder och jag har varit ute på många fina hundpromenader och ibland kommit hem med vilda blommor som växer i grannskapet.

Att jag sett de första hösttecknen i skogen.

Att vi följt några vägskyltar och bland annat hamnat hos Cesars trädgård utanför Rävemåla. 
Att jag har varit i flera olika städer ,bland annat i Växjö, där jag såg en varuvagn som någon "vävt" som en trasmatta.
Att vi gjort yngste sonen lycklig, fastän han ser väldigt allvarlig ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar